Welcome to Eternity NRP, please log in or register. Enjoy your stay.

The admin team.

Sasame chunnin appication :3

 :: Applications :: Rank

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Sasame chunnin appication :3

Post by Sasame on Sun Dec 20, 2009 11:03 pm

Steam ID: STEAM_0:0:26331046
In Game Name: Seniuchi Sasame
In game age:17
Nrp expiriance: i started nrping in the begining of the summer so about 7 mounts now... i was on enigma then it died went on the underground-network server or wtv its called... and now im on eternityNRP and i like it.
Why you should give me this rank: Well it may seem unfair and stuff... but here is why i think i should be a chunnin. In the other severs i was chuunin and it was more fun to rp and easier too well in my opinion cuz there more stuff to rp... and also my comp dosnt alow me to do the chunnin exams so i had to give up and it mad me sad.. x3 yeah....
Embarassed Like a Star @ heaven I love you cat monkey pig silent tongue
avatar
Sasame
Fresh Blood
Fresh Blood

Posts : 15
Join date : 2009-12-20
Age : 26
Location : CANADA

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by TheHandSeal on Sun Dec 20, 2009 11:27 pm

BUTTSMEX - My answer is better then Kazu's.


Last edited by TheHandSeal on Sun Dec 20, 2009 11:31 pm; edited 1 time in total
avatar
TheHandSeal
Fresh Blood
Fresh Blood

Posts : 62
Join date : 2009-12-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Kazu on Sun Dec 20, 2009 11:30 pm

Sasame wrote:
Why you should give me this rank: Well it may seem unfair and stuff... but here is why i think i should be a chunnin. In the other severs i was chuunin and it was more fun to rp and easier too well in my opinion cuz there more stuff to rp... and also my comp dosnt alow me to do the chunnin exams so i had to give up and it mad me sad

..? More fun to rp as a Chuunin in other servers? Do you even know what Chuunin does in this server? They're in a team which is led by a Jounin, They're also teachers for new guys etc.. I can't see why thats boring. +You havent been Chuunin in this server, you've been here like 2 days and you don't rp at all. Figure out a better reason please. 17 years old Genin? That's pretty much fail. Genins are from age 9 - 14 or something. You can't just get Chuunin right away you have to work for it. RP more train a little bit and try again.
avatar
Kazu
Jounin
Jounin

Posts : 353
Join date : 2009-11-02
Location : Tits or Gtf0!

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Sasame on Sun Dec 20, 2009 11:36 pm

Kazu bitch, mind your own whiny bisnuesses ok you got fishsticks up your ass go fetch them and choke on them ^^
love you <3 Very Happy I love you Like a Star @ heaven clown flower farao rendeer santa sunny queen elephant flower afro bom cherry king drunken affraid alien pale rabbit bounce pig pig pig pig pig pig


Sorryz for being rudz but you piss me off with you being on my case... or wtv and you called me whiny


Last edited by Sasame on Sun Dec 20, 2009 11:37 pm; edited 1 time in total
avatar
Sasame
Fresh Blood
Fresh Blood

Posts : 15
Join date : 2009-12-20
Age : 26
Location : CANADA

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Kazu on Sun Dec 20, 2009 11:37 pm

LOLOLOLOLOLOL that made my day xD Buttsmex
avatar
Kazu
Jounin
Jounin

Posts : 353
Join date : 2009-11-02
Location : Tits or Gtf0!

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Tsugaru on Mon Dec 21, 2009 12:17 am

Denied.
Not the best reason, because you were chuunin on another shit server, which is in no way related to us?
And because its more fun?
No its not.
Also, you lack the basic grammar skills of an American 5th grader, that says alot in itself.
avatar
Tsugaru
Co-Owner
Co-Owner

Posts : 172
Join date : 2009-11-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Sasame on Mon Dec 21, 2009 12:21 am

Well im not amirican so POOPIE and plus thats cuz i dont spend my life on this like the others okay got it tsugaru poopie head.... joke your not a poopie head... im just bored and you know what i dont care chiow... tho i want to be chunnin....
avatar
Sasame
Fresh Blood
Fresh Blood

Posts : 15
Join date : 2009-12-20
Age : 26
Location : CANADA

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Sasame on Mon Dec 21, 2009 12:22 am

oh wow i fail well its fun to be chunnin is what i meant lawls x3 sorryz
avatar
Sasame
Fresh Blood
Fresh Blood

Posts : 15
Join date : 2009-12-20
Age : 26
Location : CANADA

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Kazu on Mon Dec 21, 2009 12:30 am

Double post double post.
avatar
Kazu
Jounin
Jounin

Posts : 353
Join date : 2009-11-02
Location : Tits or Gtf0!

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Sasame on Mon Dec 21, 2009 12:35 am

sorry MEH.


you know what..
nvm ill do my exams some way or an other just to prove you asses that i can pass that fucken exam i dont need no fucken application shit.








[b]CASE CLOSED BY ME

p.s i dont care if im not admin its my post.... flower elephant sunny Sleep king affraid clown pale clown Basketball Shocked Very Happy Cool Laughing Smile Sad What a Face Like a Star @ heaven Suspect cyclops pirat silent silent silent silent
avatar
Sasame
Fresh Blood
Fresh Blood

Posts : 15
Join date : 2009-12-20
Age : 26
Location : CANADA

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Izuna on Mon Dec 21, 2009 1:28 am

Sasame wrote:sorry MEH.


you know what..
nvm ill do my exams some way or an other just to prove you asses that i can pass that fucken exam i dont need no fucken application shit.











[b]CASE CLOSED BY ME

p.s i dont care if im not admin its my post.... flower elephant sunny Sleep king affraid clown pale clown Basketball Shocked Very Happy Cool Laughing Smile Sad What a Face Like a Star @ heaven Suspect cyclops pirat silent silent silent silent


Would you please stop to post these motherfucking smileys?....
You making me sick....



also
Titts or Gtfo.

_________________

Note: My char is blind
Fuuma: So these Wings are made from Jenova cells?
Arkay: Yep.....
Fuuma: I see
Arkay: //----nothing at all
Fuuma: LOL
Arkay: LOL!


Partner of Niichin.
avatar
Izuna
Head-Administrator
Head-Administrator

Posts : 281
Join date : 2009-10-29
Location : Akatsuki Rape-Chamber

View user profile http://eternity-nrp.forumieren.com

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Sasame on Mon Dec 21, 2009 1:53 am

Ill do wtv i want Idea Arrow Arrow Rolling Eyes Twisted Evil Mad Mad Surprised Laughing Crying or Very sad Crying or Very sad Exclamation Exclamation What a Face What a Face @ Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven I love you I love you I love you I love you Razz Razz Razz Razz Shocked Shocked Shocked Shocked afro afro afro afro afro afro afro afro afro flower flower flower elephant elephant elephant jocolor jocolor jocolor
avatar
Sasame
Fresh Blood
Fresh Blood

Posts : 15
Join date : 2009-12-20
Age : 26
Location : CANADA

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by TheHandSeal on Mon Dec 21, 2009 2:06 am

Agree with Izuna.

Would you please stop to post these motherfucking smileys?....
You making me sick....



also
Titts or Gtfo.
avatar
TheHandSeal
Fresh Blood
Fresh Blood

Posts : 62
Join date : 2009-12-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Kazu on Mon Dec 21, 2009 2:58 am

Ditto. I liek them big!
avatar
Kazu
Jounin
Jounin

Posts : 353
Join date : 2009-11-02
Location : Tits or Gtf0!

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Izuna on Mon Dec 21, 2009 4:30 am

TheHandSeal wrote:Agree with Izuna.

Would you please stop to post these motherfucking smileys?....
You making me sick....



also
Titts or Gtfo.
Want me to ban her?...

_________________

Note: My char is blind
Fuuma: So these Wings are made from Jenova cells?
Arkay: Yep.....
Fuuma: I see
Arkay: //----nothing at all
Fuuma: LOL
Arkay: LOL!


Partner of Niichin.
avatar
Izuna
Head-Administrator
Head-Administrator

Posts : 281
Join date : 2009-10-29
Location : Akatsuki Rape-Chamber

View user profile http://eternity-nrp.forumieren.com

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by TheHandSeal on Mon Dec 21, 2009 4:56 am

nah lets just force titts.
avatar
TheHandSeal
Fresh Blood
Fresh Blood

Posts : 62
Join date : 2009-12-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Izuna on Mon Dec 21, 2009 5:06 am

TheHandSeal wrote:nah lets just force titts.



REPORT IN FAGGOTS!

_________________

Note: My char is blind
Fuuma: So these Wings are made from Jenova cells?
Arkay: Yep.....
Fuuma: I see
Arkay: //----nothing at all
Fuuma: LOL
Arkay: LOL!


Partner of Niichin.
avatar
Izuna
Head-Administrator
Head-Administrator

Posts : 281
Join date : 2009-10-29
Location : Akatsuki Rape-Chamber

View user profile http://eternity-nrp.forumieren.com

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Hoshigaki 'Shark' Sung on Mon Dec 21, 2009 5:23 am

no dont ban her.
avatar
Hoshigaki 'Shark' Sung
Fresh Blood
Fresh Blood

Posts : 52
Join date : 2009-12-20
Age : 24
Location : California

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Raikhun on Mon Dec 21, 2009 6:12 am

Can I please ban her?

she is annoying.
avatar
Raikhun
Cookie L0rd
Cookie L0rd

Posts : 318
Join date : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by TheHandSeal on Mon Dec 21, 2009 6:28 am

Pstt but if we get Titts bannings not worth it. <-lmao
avatar
TheHandSeal
Fresh Blood
Fresh Blood

Posts : 62
Join date : 2009-12-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Raikhun on Mon Dec 21, 2009 7:02 am

i bet 95% that we wont get to see HER tits, she might post some online tits.
avatar
Raikhun
Cookie L0rd
Cookie L0rd

Posts : 318
Join date : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by TheHandSeal on Mon Dec 21, 2009 7:05 am

Good point.
avatar
TheHandSeal
Fresh Blood
Fresh Blood

Posts : 62
Join date : 2009-12-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Izuna on Mon Dec 21, 2009 11:42 am

Raikhun wrote:i bet 95% that we wont get to see HER tits, she might post some online tits.

Forced Timestamp...or Ban?

_________________

Note: My char is blind
Fuuma: So these Wings are made from Jenova cells?
Arkay: Yep.....
Fuuma: I see
Arkay: //----nothing at all
Fuuma: LOL
Arkay: LOL!


Partner of Niichin.
avatar
Izuna
Head-Administrator
Head-Administrator

Posts : 281
Join date : 2009-10-29
Location : Akatsuki Rape-Chamber

View user profile http://eternity-nrp.forumieren.com

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Raikhun on Mon Dec 21, 2009 1:20 pm

First off, time to check IPs!
avatar
Raikhun
Cookie L0rd
Cookie L0rd

Posts : 318
Join date : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Izuna on Mon Dec 21, 2009 5:02 pm

Raikhun wrote:First off, time to check IPs!

truu

_________________

Note: My char is blind
Fuuma: So these Wings are made from Jenova cells?
Arkay: Yep.....
Fuuma: I see
Arkay: //----nothing at all
Fuuma: LOL
Arkay: LOL!


Partner of Niichin.
avatar
Izuna
Head-Administrator
Head-Administrator

Posts : 281
Join date : 2009-10-29
Location : Akatsuki Rape-Chamber

View user profile http://eternity-nrp.forumieren.com

Back to top Go down

Re: Sasame chunnin appication :3

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 :: Applications :: Rank

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum